گرما جمعه اوج می گیرد/شنبه ۱۸ مرداد تعطیل میشود؟
شدت گرما و بحران انرژی، شانس تعطیلی ۱۸ مرداد را بیشتر کرده؛ اما هنوز مصوبهای صادر نشده است.
در پی تداوم گرمای کم سابقه در کشور و ناترازی انرژی و همچنین افت فشار آب، موج جدیدی از تعطیلی ادارات دولتی در چند استان به راه افتاده است؛ تصمیمی که بهمنظور مدیریت مصرف انرژی اتخاذ شده است. در این میان، تهران نیز که با سدهای خالی، کمبود آب را به شدت احساس می کند، از این قضیه مستثنا نمانده است.
با این حال، تداوم وضعیت گرمای هوا و ادامه ناترازی تولید و مصرف برق و آب، این پرسش را در افکار عمومی و میان کارکنان نهادهای مختلف ایجاد کرده است که آیا روز شنبه نیز به تعطیلات پیشرو افزوده خواهد شد یا نه؟
افزایش خاموشیهای پراکنده و هشدارهای مصرف
در روزهای گذشته، شرکتهای توزیع برق در مناطق مختلف کشور، با صدور اطلاعیههای جداگانهای، نسبت به افزایش مصرف هشدار دادهاند. برخی مناطق نیز با خاموشیهای پراکنده و چند ساعته مواجه بودهاند.
از سوی دیگر، کارشناسان محیط زیست و هواشناسی نیز نسبت به موج گرمای بیسابقه هشدار دادهاند.
با توجه به شرایط موجود، هنوز هیچ مرجع رسمی، بهطور قطعی درباره تعطیلی شنبه (18 مرداد) اظهار نظر نکرده است.
-
1 حضور رئیس جمهور در مراسم شام غریبان + عکس
-
2 اطلاعیه قوه قضاییه درباره یک ادعا عجیب
-
3 ادعای جدید آمریکا درباره ایجاد کانال ارتباطی مستقیم نظامی با ایران
-
4 طرح موساد برای ترور عاصم منیر صحت دارد؟
-
5 خنثیسازی مهمات عملنکرده در دیلم
-
6 چرا وزیر خارجه عمان دریافت «عوارض» عبور از تنگه هرمز را تایید نکرد؟
-
7 ۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است
-
1 حضور رئیس جمهور در مراسم شام غریبان + عکس
-
2 گریه نیمار بعد از بازی کردن مقابل اسکاتلند
-
3 نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد
-
4 اطلاعیه قوه قضاییه درباره یک ادعا عجیب
-
5 محرومیت سنگین این بازیکن از سوی فیفا
-
6 مدیریت آبراه خلیج فارس: تردد خارج از مسیرهای تعیینشده، مشمول تضمین عبور…
-
7 رژیم صهیونیستی: ۶ عضو حزب الله را هدف قرار دادیم
-
8 انتشار بیانیه مشترک شورای همکاری خلیج فارس و واشنگتن/ حمایت از مذاکرات…
-
خبر فوری برای دارندگان سهام عدالت
شورای عالی بورس بازگشایی معاملات سهام عدالت را به برگزاری مجامع شرکتهای سرمایهگذاری استانی مشروط کرد؛ سهامداران…