غریب‌آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می‌کنیم

معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت نوشت: مسئولیت عاملان جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.

غریب‌آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می‌کنیم
پیشنهاد ویژه

کاظم غریب‌آبادی شنبه شب ششم تیر ۱۴۰۵ در شبکه ایکس و به مناسبت سالروز بمباران شیمیایی شهر سردشت نوشت: سردشت فقط قربانی بمب‌های شیمیایی نبود؛ قربانی استانداردهای دوگانه و سکوت در برابر کشورهایی (بویژه آلمان، آمریکا، انگلستان، هلند) بود که رژیم صدام را به این سلاح های غیرانسانی مسلح کردند و سپس، چشم بر رنج هزاران قربانی بستند.

وی افزود: مسئولیت عاملان این جنایت را با جدیت پیگیری می کنیم.

 

ت ت
کدخبر: 302416 تاریخ انتشار
ارسال نظر

پربیننده‌ترین